Când trimiteți colete?
Mărfurile sunt întotdeauna trimise în termen de 24 de ore de la primirea plății de la client.

Când vine coletul meu? Care este termen de livrare?
Termenul de livrare variază pentru toate produsele. Deoarece mărfurile provin de la furnizori, nu suntem în măsură să determinăm exact ziua respectivă. Termenul maxim de livrare este 60 de zile lucrătoare. 90% din toate mărfurile ajunge până la 30 de zile lucrătoare.

Așteptarea atât de lungă pentru mărfurile dvs. nu este, posibil, plăcută. Suntem conștienți pe deplin de acest lucru și de aceea este timpul de livrare compensat de livrarea gratuită și de prețul ieftin al produsului. Dacă așteptați, veți avea mărfurile, pe care nu le veți găsi la noi.

Am primit numai o parte din comanda mea. Ce pot face?
Dacă comandați mai multe tipuri de produse, este posibil că vor fi livrate din mai multe stocuri diferite. Fiecare parte a comenzii poate ajunge la un moment diferit. Așa că nu vă faceți griji că restul comenzii dvs. nu vi se va livra, este pe drum.

De unde trimiteți mărfurile?
Avem furnizori diferiți din întreaga lume. De aceea diferă timpul de livrare, ambalarea produselor individuale și există o posibilitate că coletele nu merg împreuă, dar separat.

Cine îmi va livra comandă?
Comanda dvs. va fi livrată prin Poşta Română. Coletul va fi livrat la mână. Dacă nu veţi fi prins/ă atunci când coletul se va livra, poşta vă va lăsa solicitare pentru ridicarea coletului la sucursala locală. În cazul unui colet mic este posibil să vă lase agentul de livrare coletul în cutia poştală.

Ce pot face în cazul în care coletul n-a venit?
În cazul în care coletul dvs. n-a venit şi termenul de 60 de zile lucrătoare a trecut, contactaţi suportul pentru clienţi al nostru. Dacă n-au trecut cele 60 de zile lucrătoare, mărfurile sunt pe drum.

Unde pot găsi tabelul de mărimi?
Tabelul de mărimi este în descrierea fiecărui produs sub poze.

Ce dacă nu mi se va potrivi produsul achiziţionat?
În cazul în care nu v-ar place produsul achiziţionat sau nu vi s-ar potrivi mărimea lui, aveţi dreptul pentru reclamaţie. Pentru soluţionarea corectă a reclamaţiei urmaţi Procedura reclamaţiilor. Aici veţi găsi toate informaţiile necesare.

Până când pot să reziliez contractul?
Retragerea din contract este posibilă într-o perioadă extinsă de până la 14 zile de la livrarea coletului.

Nu am posibilitatea de a plăti cu card sau prin transfer bancar. Ce pot face?
În cazul în care nu aveţi posibilitatea de a plăti cu card bancar sau prin transfer bancar, puteţi alege plata cu mandat poștal. Pentru a plasa comandă, selectați plata prin transfer bancar. Detaliile contului nostru bancar vă vor fi trimise prin e-mail. În acest moment trebuie numai să completați mandatul poștal și să îl achitați la Poșta Română.

Pot să plătesc pentru mărfurile la livrare?
Nu. Plata la livrare nu este posibilă la noi din motive tehnice. Puteți plăti mărfurile cu card bancar sau prin transfer bancar. Colete expediem imediat după primirea plății dvs. Dacă nu aveți card sau cont bancar, puteți plăti prin mandat poștal la o sucurseală Poștei Române.

Am trimis plată, dar nu am primit confirmarea plății?
Pentru a asocia plățile, utilizăm un sistem de contabilitate care asociază plata primită de la serviciile bancare prin internet în conformitate cu simbolul variabil (VS) care reprezintă numărul comenzii.

Uneori se întâmplă că clienții scriu un număr greșit în simbolul variabil și așa asocierea nu are loc. Uneori se întâmplă și faptul că, deși simbolul variabil este același, sistemul nostru nu îl poate asocia.

Pentru aceste cazuri parcurgem operațiunile de internet banking și asociem plățile manual la fiecare două zile.

Am plătit și am primit o reamintire să plătesc din nou.
Ați plătit mărfurile, plata a ajuns în contul nostru, dar sistemul nostru de contabilitate încă nu a reușit să o asocieze cu soluția noastră web a e-shopului nostru.

Din păcate, sistemul nostru nu a primit informația despre plata primită și a trimis reamintire de cerere de plată automat. Dacă ați plătit, ignorați reamintirile și ne cerem scuze în avans dacă vi se trimite atunci când ați plătit.

Sistemul nostru nu a reușit să le asocieze, de aceea reamintirea a fost trimisă. Toate plățile parcurgem manual și le asociem manual.

Trimiteți mărfuri cu metoda de plată la livrare?
Plata la livrare este un lucru complicat și de aceea trebuia să o anulăm. Motivele sunt foarte simple. În mod repetat, am plătit marfă furnizorilor noștri, coletul a fost trimis și livrat la adresă dar nu s-a găsit niciodată proprietarul – pentru că s-a răzgândit. Am suferit pagubele mari. Ne va bucura dacă comenzile de pe e-shopul nostru vor fi întotdeauna luate în considerare pentru satisfacția ambelor părți.

Opțiunile de plată sunt transferul bancar sau plata cu cardul. Trimitem colete imediat după primirea plății dvs. Atunci când plătiți prin transfer bancar nu trebuie să uitați să indicați suma exactă, VS (numărul comenzii) și numele dvs. în notă.